Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2017 02:28 - Детегледачка Англия
Автор: slugitelsvetlina Категория: Други   
Прочетен: 2550 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Току-що изгорих една година от живота си, в която изтърпях какво ли не, за да ми се даде препоръка че съм добър слуга. Трябваше да кажа на някаква пикла, че е ок да дойде да работи в Англия като детегледачка и тя да върже и да дойде да се пържи тук, а аз да си бягам.Отказах да го направя и предполагам че и за мен няма да има препоръка.Ей хора как ще си пратиш детето в чужда къща слуга вие добре ли сте.Тук бели хора има малко не сте ли гледали Шогун, Малката булка,Планетата на маймуните,Али баба тук е всичките тия филми в един и даже аз се шокирах макар че съм била в 20 държави и дори съм работила навън.Значи който идва тука да се настрои че е куче и така ще се отнасят с него.Гадни са в червата.Повече няма да се обяснявам.Има едни дето навиват имат интерес.Опичайте си акъла даже аз нямам на идея какви точно случаи има, но което знам е страшно.Не е добре да се спи навън в чужда държава, може да поемеш такъв риск само ако имаш кредит или болен човек. Не е разходка не е курорт, гадно е и сега ми е гадно че търпях за препоръка, а се издъних че съжалих някаква пикла, затова моля ви ако имате нормална работа и дом не тръгвайте ще се стресирате тия са използвачи и не им пука.


Тагове:   две,   ТРИ,   едно,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: slugitelsvetlina
Категория: Други
Прочетен: 9401
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031