Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2018 08:30 - из "Гочи Дългото чорапче"
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 6241 Коментари: 23 Гласове:
17

Последна промяна: 19.05.2018 08:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

 Една сутрин Томи и Аника както обикновено се втурнаха в кухнята на Гочи и извикаха «добро утро». Но никой не им отговори. Гочи седеше насред масата с Господин Нилсон в скута си и с щастлива усмивка на уста.
 — Добро утро — повториха Томи и Аника.  
— Ако знаехте — промълви мечтателно Гочи, — ако знаехте само какво открих. Аз и никой друг!  
— Какво си открила? — попитаха Томи и Аника. Те съвсем не се учудиха от това, че Гочи е открила нещо, защото това се случваше много често, но искаха да знаят какво. — Казвай, Гочи! Какво си открила?  
— Една нова дума — отговори тя и ги погледна, сякаш едва сега ги виждаше.
— Една съвсем нова-новеничка дума.  
— Каква дума? — заинтересува се Томи.  
— Изключително хубава дума — каза Гочи.
— Най-хубавата, която съм чувала досега.  
— Кажи я де! — рече Аника.  
— фустрация! — произнесе тържествено Гочи.  
— фустрация? Какво значи? — попита Томи.  
— Ех, да знаех — каза Гочи. — Сигурна съм в едно: че не значи прахосмукачка.    

Гочи написа:  Фобос (не е грешка), форцепс, фустрация..      

на БаткоЦедилото    
дупките гулеми и се празно..  


image

 




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - blackpredator,
19.05.2018 09:03
Дрънкате се за няма нищо. И единия и другия.
Или въпросът е принципен?
цитирай
2. sorossadistfucking - Не оспорвам демоННкрати, садисти, сатанисти и други лумпеноидни стадии на мръсната вода. ВМИРисът и ухаенето на демоНкратичен сорос-садизъм и сорос-сатанизъм го
19.05.2018 14:23
Принцип ми е да игнорирам его-хищната фауна и флора във всякое измерение, дори маскирана като бистра вода. Не оспорвам демоННкрати, садисти, сатанисти и други лумпеноидни стадии на мръсната вода.
ВМИРисът и ухаенето на демоНкратичен сорос-садизъм и сорос-сатанизъм го оставям на онези идеалисти-пуШкинисти и хомо-сапиенс-непукисти, непроникнати от политико-термина Класова ДНК.
цитирай
3. elinora - Дам,
19.05.2018 15:48
тя логореята задължително върви в комплект с простотията и неграмотността.

пп ти сигурен ли си, че Гого Чаршафа познава творчеството на Астрид Линдгрен?
цитирай
4. starforlife - О, Кофичок... Втората част тук, льольо: http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/05/19/kogato-quot-shahmatistite-quot-se-prevyrnat-v-slovobludnici.160915
19.05.2018 16:11
Ето ти я и тук направо за по-лесно:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/Na%20bate%20Kofichko.png

Пълен ташак си ти, Кофичко - пълен ташак на мъжка калинка. ха ха ха
цитирай
5. blackpredator - принципен е въпросът kvg55
19.05.2018 17:14
kvg55 написа:
Дрънкате се за няма нищо. И единия и другия.
Или въпросът е принципен?

се некой като Апелес требе да казва на обущаря, че високо над обувките
е борсалиното..
цитирай
6. blackpredator - абе Соросфукин ти ме шашна :)
19.05.2018 17:15
тука става въпрос за обикновена малка льоква..
цитирай
7. blackpredator - Елиии,
19.05.2018 17:16
elinora написа:
тя логореята задължително върви в комплект с простотията и неграмотността.
пп ти сигурен ли си, че Гого Чаршафа познава творчеството на Астрид Линдгрен?

сигурен съм, че вече знае Астрид Линдгрен ;);p
цитирай
8. blackpredator - Гочее, Гоче
19.05.2018 17:18
и без линк сички разбрахме, че си блогър с анцуг

не са ти сила диалозите и аргументите
айде поспри..
цитирай
9. starforlife - ~
19.05.2018 17:24
blackpredator написа:
Елиии,
сигурен съм, че вече знае Астрид Линдгрен ;);p

А ти спомняш ли си какъв жалък опит направи преди време да се измъкнеш при една твоя полюция, пишейки грешно името, че ставало въпрос за някой си от Люлин, а не за световно известния Автор?
Кофичок-Тъпичок си ми ти, батьовата.



blackpredator написа:
Гочее, Гоче
...
не са ти сила диалозите и аргументите

'Айде пак празнодумие...
КОГА ЩЕ НАПРАВИМ НАПИСАНОТО В ПОСТИНГА БРЕ, "ИНТЕЛИГЕНТЕ"?
Хей така: За да те видят всички и при чисто спортсменски двубои как ще станеш за смях.
НО ПО-ОСНОВНО ДА СЕ УБЕДИШ ФЕЙС ТУ ФЕЙС, ЧЕ ГЕТИ Е ПО-УМЕН ОТ ТЕБ.
М?

Или отново ще се ослушваш и таиш като пълното нищожество, което всъщност вече дори доказа сам, че си?
цитирай
10. radostinalassa - И аз обичах да споря с него /със starforlife /
19.05.2018 21:08
Но на втория опит ме отряза за една година. След това ще видим. Може би бях доста груба, но беше необходимо.
цитирай
11. starforlife - РадостинаЛесна ви послъгва доволно!
19.05.2018 21:21
Не съм я отрязал на втория опит, а минимум след 10-тата "мина", която й поставях като проверка и доказателство, че не разбира от... медицина (елементарна генетика) примерно, но напъва да пише в този да го нарека ареал.
И да, отрязах я, но не защото съм с поведението на ощипана мома, а просто защото са безсмислени споровете, а нивото адски ниско.
Ама адски ниско. Каза й го дори лекар.

Така, че, милички костенурчета на бате - стига с тези комплекси бре.
Има десетки сфери в които аз нямам претенциите да съм вещ и там и не напъвам да репликирам.
Но в това, което е част от образованието ми или ареала, в който си изкарвам прехраната от близо четвърт век...
цитирай
12. starforlife - Всъщност, РадостинаЛесна (не е опит за обида, а шега), ще те включа в момента като лакмус.
19.05.2018 21:22
Цитирам ти мой коментар:
...
Не, ще стане объркано.
Хайде да помолим ВВ1951 да активира ВРЕМЕННО (ха ха ха) деактивирания си постинг, за да се убедите с очите си какво казвам аз и как го тълкува той.
Аз няма да влияя с пояснения.
Просто ще прочетеШ (на РЛ думам) моите думи за темпоралността на едно "събитие" и това къде се отвява ВВ, "пришивайки" го на поведение на човек.
цитирай
13. blackpredator - еми,
19.05.2018 22:07
radostinalassa написа:
Но на втория опит ме отряза за една година. След това ще видим. Може би бях доста груба, но беше необходимо.

не си била достатъчно ласкателна..
цитирай
14. starforlife - ~ 13. blackpredator
19.05.2018 22:23
Не бре, фустърчо - просто като теб беше налопатена, но по-нежно, защото все пак е жена, а ти само женчо.
цитирай
15. radostinalassa - 11. starforlife
19.05.2018 22:36
Да цитирам ли по памет , какво написа ти - понеже някой изтри комантара?
цитирай
16. radostinalassa - Да видим дали пържолите помагат за добрата памет.
19.05.2018 22:45
Уловката ти беше, о боже, че в митохондриалната ДНК нямало полови хромозоми. На кого би му хрумнало, че в теди енергоцентрали може да има У - хромозома. Само на един лаик.В далечното минало не ги е имало и хората са живеели дълги години. Но това е сложно за тебе.
цитирай
17. radostinalassa - Изтритият ми коментар е -
19.05.2018 22:49
Янките учени не правят открития , защото повечето научно време си губят да се хапят като змии , и да се ритат по кокалчетата. Това е връзката между нагъл и змията. Виж у вас да няма някоя змия. Ти написа: АААААААААААААААААААААААА, ти си ТРОЛЕСА, ....ще ти пиша най - рано след една година, ако сме още в блога.
цитирай
18. radostinalassa - Един хакер да се прави на генетик е смешно
19.05.2018 22:53
Не мога да си представя У - хромозома в митохондриите. Това е вицът на годината в генетиката. Трябва да кандидатстваш с него. Ще ги разсмиваш наред. Няма да ти слагам прякор засега.
цитирай
19. blackpredator - ей
19.05.2018 23:10
а стига толкова мутации
цитирай
20. radostinalassa - Това не са мутации
19.05.2018 23:14
Имаше още поне 2 реда благословии, но не ги помня. Отдавна не цепя стърготини, както се казва. Помня само комплименти. Доста послъгва, а и как изчезна този коментар, не знам. Аз не питам лекари, защото знам повече от тях.
цитирай
21. starforlife - Хаааа ха ха ха. Абе никак не бяха такива коментарите ми, но....
20.05.2018 06:07
radostinalassa написа:
... Аз не питам лекари, защото знам повече от тях.

... но това изчерпва всичко.
цитирай
22. apostapostoloff - Всичките плачете за
20.05.2018 06:20
20 тояги на голо, ама нейсе...
цитирай
23. radostinalassa - Добре е вече
20.05.2018 07:25
Имаш напредък в някои отношения.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6898236
Постинги: 1442
Коментари: 18179
Гласове: 25221
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031